Widziałem niemal wszystkie horrory/kryminały/thrillery, w których Fulci brał udział.
Polecam przede wszystkim obejrzeć takie filmy jak "Nowojorski rozpruwacz", "Zombi 2", "Hotel siedmiu bram" i "Siedem czarnych nut". Są to zdecydowanie jego najlepsze produkcje, do których ewentualnie można by dorzucić "Una Lucertola...
Mam mętlik w głowie, proszę więc o pomoc znawców twórczości tego włoskiego reżysera. Otóż jestem entuzjastą tzw. "zombie movies", tłumaczyć nie ma potrzeby. No i zastanawiam się, ile filmów o zombie nakręcił pan Lucio. Widziałem do tej pory "Miasto żywej śmierci", "Siedem bram piekieł" oraz "Zombie pożeracze mięsa"....
więcejInteresuja mnie filmy Fuciego jesli ktos jest obeznany w jego filmach grozy i orientuje sie
ktore sa najlepsze i gdzie mozna je znalezc bylbym naprawde wdzieczny.
'"One on Top of the Other", Film ukazuje nienawiść do organów kościoła katolickiego.' ja chyba śnię, ten film (aka 'perversion story' ) to świetny kryminał wczesne giallo, tajemnice i zagadki , ale gdzie tu ww 'nienawiść' ?????????????????
Poszukuje filmu Lucio Fulci'ego, który widziałem ok 5 lat temu na Poloni 1. Wnioskując z
obrazu był to film z lat 80 ew końcówki 70. Leciał pod tytułem bodajże Wrota Piekieł (Hell's
Gate) i NIE był to The Beyond. Nie znalazłem go w filmografii na filmwebie.
Zaczynał się od samobójstwa księdza na cmentarzu,...
Kolega opowiadał mi, że na początku lat osiemdziesiątych oglądał światny horror Lucio Fulciego, który wówczas krążył na kasetach pod tytułrm "Wampir wisi koło dzwonnicy". O który film to może chodzić (niestety nie znam jego płenty).
mam ogromną prozbe mianowicie czy jest jakas mozliwosc abym dostal od was jakies konkretne linki do stron z ktorcyh mozna sciągna pożadne gore czy giallo typu "the Beyond" "guinea pig" "Suspiria" czy "holocaust"
Bylbym wdzieczny bo lubie mocniejsze kino ale te wszystkie pily i hostele mnie rozsmieszaja a ja chce sie...
Takim ludziom to pomniki stawiać. Szkoda tylko, że nikt nie zna - ani Cormana, ani Fuliego. Niestety, przepraszam za wylewność (nie chodzi tu o przebite gałki oczne), kończy się fascynacja prawdziwym gore.
Nie będzie już następnych Cormanów Fulcich - z tym się musimy pogodzic - dajmy szansę ludziom takim jak Rob...
Zawdzięczamy mu wiele horrorów i gialli, choć zdarzało mu się nader często "pożyczać" w dość jawny sposób od innych współczesnych mu reżyserów (jak Argento, który z tego powodu nie przepadał za nim). Niemniej takie filmy jak The Beyond, City of the Living Dead, czy też Dom przy cmentarzu poświadczają, że miał talent do...
więcejJest (był) oryginalny, jedyny i taki pozostanie bo nikt nie będzie potrafił go niepostrzeżenie skopiować.
Jego filmy mają unikatowy klimat i za to je cenię najbardziej.
Kiedy Fulci zmarł w 1996 roku, włoskie kino grozy stoczyło się niemal na samo dno...
Obejrzałem jak dotąd tylko 9 filmów Lucia z całej, jego...
Zlitujcie sie i poleccie cos wartego obejrzenia od pana Fulciego. "Piekielna trylogia" bardzo mnie
rozczarowala i jestem żądny obejrzenia dobrego filmu mistrza gore. Licze na odpowiedzi, takze na
priv :)