Wpisujcie Wasze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Elektryczne Sny - 7 2 - Stozkoglowi - 7 3 - Wyspa skarbow - 6 4 - Pinokio - 5 ----------------------------------------- 5 - wojownicze zolwie ninja - 2 a 10 ode mnie ma za kazdy teledysk, ktorym sie zachwycalem w latach 80tych
"TMNT" i "Elektryczne Sny" to imponujące osiągnięcia. Miał / ma znakomity zmysł wizualny. To wystarczy, żebym cenił gościa. ;)