3majmy za niego kciuki bo kto wie pewnego dnia moze byc na swiecie tak znany jak JANUSZ
KAMINSKI ktory ma na swoim koncie 2 OSCARY i kilka innych nagrod.
BABADOOK nie tylko za sprawa zdjec byl swietny. Uwazam BABADOOK'A za jeden z lepszych horrorow na ktorych bylem ostatnimi czasy w kinie. Nie jest to typowy horror z masa krwi i przemocy. Bardziej mu do thrillera polaczonego z dramatem psychologicznym niemniej jednak ma cos w sobie i zapada na dlugo w pamieci po wyjsciu z sali kinowej.
Nie wiem jak Ty ale ja wole HORRORY/THRILLERY gdzie nie ma masy efektow komputerowych a zamiast tego mamy dobrze dobranych aktorow i klimat. Efekty cyfrowe i komputerowe w horrorze wrecz psuja wszystko. Co za duzo to nie zdrowo... Swietnie tez zagral w BABADOOK'U ten chlopiec. Kawal swietnej roboty...
wychodzę z podobnego założenia - w takim razie rzuć mi tu kilka tytułów, które polecasz; może wynajdę coś dla siebie
JUZ PODAJE TE TYTULY HORROROW/THRILLEROW gdzie nie nas...rali za duzo efektow a podstawa jest klimat i przekonujaca dobra gra aktorska: "Tragedia na przełęczy Diatłowa", "Dom 1000 trupow", "Łowcy umysłów", "The Mist", "Misery", "Łowca snów", "Przylądek strachu" to narazie tyle. Kazdy z tych filmow to kawal dobrej roboty dlatego polecam obejzec to w ciszy spokoju i dobrej kopii.
Zatem Panie Kolego widze ze musisz byc fanem prozy S.KINGA bo i 'MISERY' jak i 'LOWCA SNOW' to sfilmowana tworczosc tego wlasnie pisarza. Polecam goraco 'THE MIST' bo ten film tez powstal na podstawie jednej z powiesci/opowiadan S.KINGA. Z tego co fani ksiazek S.KINGA pisali 'THE MIST' ma dosc sporo zmian co do ksiazki ale i tak jest swietnym filmem. Bylem na nim w kinie i od poczatku az do konca bylem wgnieciony w fotel dokladnie podobnie jak z 'BABADOOK'.
chwila, chwila - the mist też oglądałem (musiałem w przedziwny sposób pomylić z Mgłą z 2005, jako że to to też Mgła); i również nie czytałem i również mimo to się jaram; a co do reszty to najprawdopodobniej Przylądek Strachu dostanie priorytet
Ale szczerze ZIOMUS... Napisz mi jak Twoje wrazenia odnosnie zwiastuna 'TERMINATORA 5'? Ja jako szczegolny fan 'T1' i tez 'T2', 'T3' jestem zdegustowany i zniesmaczony tym co zobaczylem... Odnosze wrazenie ze do T5 pisaly scenariusz osoby ktore wogle nie sa fanami serii... A ten ARNOLD wyskakujacy z helikoptera i rozwalajacy z bani inny helikopter rozwalil system na maksa hehehe... Albo 8 tonowy autobus uderza w osobowke po czym robi podwojne salto w powietrzu tak jakby z predkoscia 130 km/h przywalil w jakis falochron...
no, arnold superman jak w mordę strzelił; ale to jest taki trend teraz - terminator, star warsy czy nawet indiana jones po latach; ludzie się wkurzają już nawet nie na to co widzą w tych zwiastunach, mam wrażenie, a na to, że to wogle jest robione; ja sam dziwnie się czuję, gdy wyobrażam sobie, że zaraz będą nowe star warsy (te poprzednie 3 łatwiej mi było wybaczyć, jako że były swoistym uzupełnieniem poprzednich); tak samo jak zalewa mnie krew, gdy słyszę o planach remake'u "powrotu do przysłości" - SKANDAL
Jesli 'POWROT DO PRZYSZLOSCI' wyrezyseruje ZEMECKIS i on bedzie glownym scenarzysta to jestem jak najbardziej 'ZA'. Wiem ze on tego nie spartoli bo ON jest 'OJCEM' tamtej trylogii. Gorzej jesli wytwornia filmowa łasa na forse jak 'SZCZERBATY NA SUCHARY' aby zaoszczedzic wezma malo znanego rezysera lub debiutanta i tak samo ze scenarzysta... Wtedy moze byc 'kaleczenie' legendy...
Pisalismy kiedys o dobrych klimatycznych horrorach to koniecznie zobacz sobie film pt.Dom diabła (2009)
The House of the Devil. Klimat wrecz wylewa sie z ekranu a film tak genialnie ustylizowano na lata 80-te ze mozna czasem nie uwierzyc ze to film z roku 2009-go...
WITAJ ANIU! Facet ma talent i mam nadzieje ze zostanie odpowiednio wykorzystany. A co sadzisz o mocno przereklamowanym HEREDITARY? Ja sie w kinie na maksa zawiodlem bo spodziewalem sie rasowego prawdziwego horroru o zjawiskach paranormalnych a od polowy filmu dostalem jakis dramat z pogmatwanym scenariuszem. Mialem wrazenie ze scenariusz pisaly 2 rozne osoby. Jedna z tych osob chciala koniecznie zrobic horror o zjawiskach paranormalnych i tym ze zmarli z zaswiatow potrafia sie komunikowac z najblizszymi a druga osoba uparla sie by zrobic dramat o dysfunkcyjnej rodzinie gdzie relacje do konca nie sa normalne.Takie polaczenie moim zdaniem nie wyszlo filmowi na dobre a ta koncowka... Masakra co to bylo... Uwierz mi ostatnimi czasy tylko BABADOOK tak wgniotl mnie w kinie w fotel...Ciezko ostatnio o dobre horrory bo za duzo efekciarstwa a za malo prawdziwej grozy.