Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Iluzjonista - 8 2 - The Upside - 6 3 - Szczęśliwy powrót - 6 4 - Jestem bogiem - 5 5 - Niezgodna - 4