Jak oceniacie filmy powstałe na podstawie jego książek? Wpisujcie Wasze oceny.
1 - Dziecko Rosemary - 10 2 - Śmiertelna pułapka - 8 3 - Sliver - 6 4 - Żony ze Stepford 1975 - 6 5 - Pocałunek przed śmiercią 1991 - 5 6 - Żony ze Stepford 2004 - 5 7 - Chłopcy z Brazylii - 4