Jak w temacie. Chciałabym obejrzeć jakiś stary film z jej udziałem ale nie wiem od czego zacząć :)
Klasyki: Nagle, ostatniego lata, Kotka na gorącym, blaszanym dachu i Kto się boi Virginii Woof? Ja jeszcze bardzo lubię np. W zwierciadle złotego oka.
"Małe kobietki" - dla niesamowitego temperamentu i werwy młodziutkiej Elizabeth,
"Miejsce pod słońcem" - dla duetu Taylor & Clift,
"Kleopatra" - dla niesamowitego iskrzenia między Liz a Burtonem - romans jakich mało.
Miejsce pod słońcem, Kleopatra, W poszukiwaniu deszczowego drzewa, Nagle, zeszłego lata, Kto się boi Virginii Wolf?